Går verkligen mot det tråkiga vädret
Skrivit den; 2009-10-20 @ 10:10:54

Hatar att gå ut när det regnar allt blir bara så jobbigt . Varför kan inte vi bara ha fint väder året om ca 20-22 grader.
Idag har jag intag i stallet , har som sagt flyttat pållarna till annelund , trivs super där men jag saknar det andra stallet <3  men nu går buss till stallet behöver inte rätta mig eftre folk .
Innan det blir stall idag är det jobb sen blir det en snabbis hemom och byta om och kanske få i mig något att äta
och hoppas Martin kommer hem vid tre halv fyra så inte Jens behöver följa med till stallet idag .
Nej nu ska jag skynda och cykla iväg till Daniel och lämna Jens där sen ta buss till jobb ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0