Kär
Skrivit den; 2009-11-16 @ 22:13:03

Fick ett sms där det stod Puss i slutet av meddelandet, det har inte hänt på ett tag pågrundav lite bråk mm.
Jag känner mig nykär det pirrade i magen när jag läste Puss.  Hoppas på att allt vänder snart.
Ringde ägaren idag igen till Chess, så nu sa jag till på skarpen att han tyvärr få ta hem henne denna veckan
för jag orkar inte mer.
Nu ska jag bara få tag i min nya handläggare på ams som jag försökt nå nu i 4 dagar ;/
HATA AMS.
Nu blir det ut med Jens sen soova .
Här äär bild på min glass och massa lakrisströssel. mumms.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sandra

Var det för att jag skrev puss? ;P haha.. Nej men nu är allting på väg åt rätt håll ska du se. Och jag håller med om att det nykär är den bästa känslan, man hade nästan glömt ;) PUSS

2009-11-16 @ 22:49:02
URL: http://astralis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0