Kaos
Skrivit den; 2009-11-27 @ 10:34:06

Denna veckan har bara varit kaos hoppas denna fredag ska bli en av dom bättre dagarna !
Måndag - trillade jag i trappan i stallet , aj på min stortå och på mitt smalben.
Tisdag - ringer lasse och säger mac har kolik , skynda dit såklart får man migrän på det FINT.
Onsdag - ingen häst går snällt in .
Torsdag - missuppfatta daniela , så fick kasta mig till jobb
Fredag - har inte löst intaget ännu , PANIK. Läs sms innan man svarar kanske ?


Baajs på detta väder . BTW jag söker en som kan köra häst imorn , säg till om någon är sugen ;)
Nu ska jag hitta ngra myskläder som ser ordentliga ut så jag kan jobba i en mysigoutfit.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0