Sumering av helgen
Skrivit den; 2009-03-18 @ 12:58:36

Fredag:
Martin fylla 24, blev städa hela dagen vid 17-tiden kom gäster käkade & firade lite.

Lördag:
Jobb hos magda, sen var det hem och diska upp allt från fredagens kalas ;/  där var en del
Bestämde att jag skulle festa, så martin körde mig till fest på slottshöjden ,  vi körde ner om stan 
och hämtade sandra & joanna. Sen var det fest hos ap och krille, med melodifestivalen  ;) 
vilket skit säger jag, stackars molly som bara fick två poäng, hon måste ju vara helt knäckt.
Utgång blev det redan halv elva,då det var gratis inträde på tivoli, sandra ch jg drog dit först
sen gick vi tll utposten och tog en cider, tillbaka till tivoli där det var fest som bara den.
Mycket trevligt var det och mycket folk ;)
              

Söndag:
Magda messa och sa ja, infinn dig hos mig kl 11. suck tänkte jag, messa tillbaka och fråga om det var ok med
tolv ist, men ikke så nicke ! tolle, det vara bara till att ge sig av. Trött och sleten som bara den.
Jag fixade simona sen drog vi så vi var på hfrk tolv, då var dom fort på ponnyklasserna ;/   gaaaaaaaaaaah !
en timme kvar innan storhästarna kan börja + att dom ska bygga om banan!
90 började dock var där några min ville se så det vr ju bra ;)  klockan bara rann iväg.
vid halv tre sa magda ja emma, du kunde sovit två timmar till .  
haha, snällt. Kl 4 var det en klass kvar innan magdas, så vi glodde den .
Halv fem gick vi ner till stackars simona som stått i transporetn fem timmar  ): 
Sadlade henne så magda red fram, kvart över fem hoppade magda ;) goooott, ville hem...
Hoppade super, mycket fin simona. 
Slutade med att magda vann klassen , gott snack ;)  första tävlingen för iår och vann, känns bra !

Hem till stallet mockade tog in appie och peter pan, kvällsfodrade och allt, hemma vid 19 ;/

Här snackar vi segt och bakis ! Blev att käka pizza sen deckade jag kl 21, och vaknade inte mer den dagen utan

sov till dagen efter så sov 16 timmar, kan säga att jag sov ut ordentligt ;)


 PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0