Puma
Skrivit den; 2009-03-02 @ 17:05:33

Ringde glasögon magasinet halv två och fick tid redan kl tre snacka om snabba puckar.
Gott fick nya linser ;D 1100 fattigare men men nu kan man se hahah !
Det är oxå tid att beställa nya glasögon ;/ fukk, hittade ett par skitfina på deras hemsida men när man kom till affären visade det sig att dom inte hade dom , så dom ringde runder till lite olika butiker och hörde sig för om dom fanns. Men ikke !
Det visade sig att folk inte gillade det vita märken som fanns på sidorna och att det syntes för mkt ;/
åååååå jag bara sällan, varför , varför alltid när jag hittat något snyggt.
Så dom har tryckt det vita märket i svart ist, jag menar vad är då snyggt på bågen, nu när märket inte syns lika mycket som det gjorde när det var vitt.
Dom beställde hem bågen iaf så ska jag ner o prova om det är snyggt fast märket är svart.

Kom hem ringde jag till landskronas glasögonmagasin och så skulle han se om han kunde beställa dom, så han ska ringa mig imorn, och jag hoppas !
Nu ska jag fixa till mig byta lite kläder, sen blir det ner i stan och möta fiffi.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0