Ont
Skrivit den; 2009-03-04 @ 20:32:53

Nu har jag fett ont i mitt huvud  ;/  suck!
Iaf så ringde glasögon magasinet idag och sa att dom hade fått hem bågarna med vitt pumamärke ;)
fettglad blev jag :D
så ska ner imorn och prova dom, hoppas dom ser bra på en, men skulle inte förvåna mig att som ser skitfula på en !
Allt bli ju fel så fort jag bestämt att jag vill ha något eller om jag fäster mig för ngt.
Men men man får se imorn.
Annars idag har det vatt att fixa vinden resat lite saker, slängt lite.
Och sen käkade vi max ;)
Nu ska jag pack upp en låda till som jag tagit in från vinden har redan packat upp två lådor och jag har 4 kvar.
Sen blir det fixa frillan ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0