Middag
Skrivit den; 2009-03-28 @ 16:14:02

I rydebäck nu kl 17  så vi ska snart åka och jensa ska med.
Annars idag har det inte hänt så mycket har vatt slö, har varit hemma från magda idag för jag är fett förkyld + känns som jag har feber och på tal om feber kändes det som jag hade 50 grader feber igår när vi kollade tv , svetten bara ran av faan vad äckligt sånt är !
Menmen  ,  annars har det bara varit att vila och datorn.
Nu ska jag sparya mitt hår så det eventuellt kan ligga på plats ! Kan man säga plats till sitt hår precis som man gör till en hund ? Dock inte för hunden lyder men det kommer.
BTW innan vid lunch när jag var ute på en liten kisserunda med jensa försökte jag fotta honom lite hahah men  gick inte som planerat direkt, men kanske fick någon fin bild.
Tänkte jag skulle lägga in om där blev någon bra, men nu måste jag fixa mig sen blir det bilen till rydebäck !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0