Vad blir det för mat?
Skrivit den; 2009-01-31 @ 17:12:13

Min mage skriker efter mat men vet ej vad jag ska äta?
måste ha mat i magen innan jobb. Ingen som har något förslag?
Hos magda idag gick det bara bra, gick lite segt ibörjan men det ordna upp sig.

När jag var klar med tre av boxarna kom magda ut i stallet , vi släppte ut celine & appie i en av dom stora hagarna så dom kune få springa av sig lite ;) så mysigt det såg ut fattades bara supergrönt gräs, blad på träden och en varm sol.
Men hoppas på det kommer till sommaren, om det blir en sommar vill säga?.

Nej, nu har jag sovit 3½ timme och skönt var det, känner sig något mer utvilad nu innan man ska på jobb.
Börjar som vnligt 19
och innan dess ska jag ha käkat något.
Så nu ska jag fundera på mat sen jobb, kanske blir ett inlägg efter jobb om jag inte allt är för trött!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0