eslöv
Skrivit den; 2009-01-26 @ 22:53:18

Igår åkte jag till Sandra i eslöv för att hälsa på henne ;)
eftre många om och men hahah, var framme hos henne vid halv nio.
Vi gick till hemmakväll och handlade ´2kg godis och 5 liter cola mycket nyttigt.
Sen var det hem o kränga o decka sött sen.

Dock har jag inte sovit gott kn jag tala om !
Idag var jag med henne i skolan från 10-11,och hade samhälle.
eftre det var det kebab till lunch.
Sen bestämde jag migför jag ville åka till Shenandoah och hälsa på henne.
Vi åkte till höör där Thore hämtade mig & Sandra ;)
Kom hem till honom och där stod hon alldeles ensam i en mega stor hage,
det var så man fick tårar i ögonen .

Vi gick vidare in i stugan till Anna där hon hade bakat fullkornsbullar, OBS väldigt nyttigt.
Det blev fastlagsbullar och tea .
Kollade lite i hingstböcker , hittade Shenandoahs pappa Wetano 976, sen skulle Thore in till höör så vi åkte med honom till stationen & tog tåget vidare till eslöv.

Sen var det lugnt & kolla tv, har kollat bröllop mellan magnus & emma i bonde söker fru.
Knappt så man blir sugen själv på att gifta sig för det är så underbart fint.
Nu ska jag försöka sova lite, har mega ont i huvudet.
Kommer imorn från idag ;9  haft  massa kul idag med Sandra.
Puss & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0