Snart ny månad, nya tag
Skrivit den; 2009-01-31 @ 01:54:18

Yees så är det ! Kom precis hem från jobb och gud säger jag.
Mina ben känns som dom inte följt med mig hem, utan stannat kvar på jobb.

Innan jobb var jag och sandra ute på landet och skrev på kontrakt !
det känns sjuktbra samtidigt som det känns skit, eller skit ska jag inte säga men det känns inte bra,
men samtidigt känns det sjuktbra.
Men hoppas på att det blir bra tillsist iaf.

Efter vi varit där ute körde sandra mig hem . Jag upp snabbt byta om tog bussen 17.45 ner till stan käkade på graffiti på knutan, fifaan vad äckligt det var, och jag som var svinhungrig och hade sett fram emot en god potatis med baconkinka men ack nej så fel jag hade......

Sur var jag, gick till mcdonalds och köpte mig en smartiesglass ;) den var god.
Vidare till jobb och där började det lugnt, sen en timme senare började det kör igång på riktigt.
Då var det att jobba stup i kvarten. Men allt gick bra. förutom att jag fick panik ibland på en sak.
Btw nu är jag hemma och är megatrött så ska bli sängen, upp imorn kl 8.



en bild på min glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0