Om man skulle sova
Skrivit den; 2009-01-29 @ 00:20:05

Är hur trött som helst, fast jag inte vill erkänna det.
Jag har varit upp sen halv åtta imorse och det kan jag säga, det har jag inte varit på länge.
Flera år känns det som.
Har jobbat med ungar idag , det tar kol på en hahha.
Annars idag var det hem eftre jobb käka lite middag med bejb. Sen åkte vi och handade blommor till min syster för att sedan lämna det på oasen där hon skulle tillbringa sin födelsedag med god middag ;)
Sen hämtade sandra mig i stan, vi stack till ödåkra, väla, hfrk.
Var hemma vid halv nio tiden.
Och nu sitter jag är vid datorn.
Ska stänga av och sova nu.
En dejt med kudden blir det om tio min när tänderna är borstade och allt .

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0