händer och fötter, vad händer ?
Skrivit den; 2009-01-21 @ 00:40:07

Jo det ska jag tala om för er gott folk !
det händer inte ett skit, jag har fullständigt DAMP !
jag har varit förbannad precis hela kvällen på min dator & på min telefon.
 för det första funkar inte mitt mobilabredband som det ska, det har fckat sig nu i typ en vecka
för det andra så behöver jag psykiskhjälp med min telefon
jag vill föra över bilder/musik till min telefån från datorn , men nej just det DET GÅR INTE !
HUR GÖR MAN!
  jag har en sansung f480 , någon snäll människa i världen som vill hjälpa mig ?
för det tredje så funkar inte min minneskortläsare i datorn.
så ska åka till väla imorn och lämna in min dator, fuck jag kommer vara utan den hur länge som helst ;/
sen ska jag in till telesnor och fråga om dom kan förkala  hur man ska få överföringen mellan datorn & telefonen att funka !

nu ska jag glo tv och lugna mina nerver.
Puss på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0