bullar i massor
Skrivit den; 2009-01-16 @ 22:04:06

Idag har jag bakat massor av franskbrödbullar ;) mkt goda var dom !
man kan säga att det har varit en bakdak haha lr inte.
Vid halv fyra började jag att skala potatisarna, för det skulle bli potatisgratäng & kassler nere hos mammi.
Mycket gott var det, det var mer gott än vanligt :P

& ikväll har det inte hänt något, jag är raslös ingen vill hitta på något med mig ;/
men men gör inget man ska veta att man lever, men jag klarar bokstavligen inte av att sitta hemma & ha tråkigt !
Jag vill supa ner mig !
men nej det går inte emmalille !

imorn e det först magda kl 9
klas kl 15
jobb på oasen kl 19
sen utgång om jag hittar någon som vill med mig , är du/ni sugna ?

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0