1 Januari
Skrivit den; 2009-01-01 @ 23:30:05



GOTT NYTT ÅR FOLK !
Nytt år, nya andetag.
Dagen igår valde jag att tillbringa på jobb, & det var mycket trevligt men fifaan men jobb där var ;/
sjukt mycket folk soom åt men trevligt.
Vid 24-slaget öppnade vi champangeflaskan & utbringade en skål.

Sen tog jag en taxi till curlinghallen där mina vänner hade en nyårsfest (;
där tillbringade jag resten av natten med min Martini Asti som tod slut väldigt snabbt ;/
Jag var hemma 5 halv 6 imorse.
 Dagen har tillbringats i sängen/soffan.

& nu ska jag sova ;) känns som det enda man gör i livet är: jobba, sova, äta  ? Eller bara jag som känner så ?
Lista på mina nyårslöfte kommer imorn !
Puss på det nya året 2009 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0